Důvodem změny dopravního konceptu bylo nedofinancování rozsahu dopravní obslužnosti železniční dopravy z finančních prostředků Jihočeského kraje dopravci ČD a pokračující výstavba IV. tranzitního koridoru s rozsáhlou výlukovou činností. Samotným dopravcem bylo vyhodnoceno, které vlaky jsou s ohledem na finanční náročnost a obsazenost cestujícími vhodné k optimalizaci. Společnost JIKORD provedla výjezdní kontroly na trati č. 220 v úseku České Budějovice – Tábor za účelem posouzení reálnosti změny dopravního konceptu a získání intenzity zátěžového proudu. Kontroly byly zaměřeny především na vlaky, které Jihočeský kraj prostřednictvím JIKORDu nebude objednávat.
Změna dopravního konceptu na trati č. 220 České Budějovice - Tábor od 3. února 2013
Vážení cestující, na základě projednání s dotčenými obcemi dne 10. 12. 2013 dochází od 3. 2. 2014 ke změně jízdních řádů na trati č. 220 Praha – Tábor – České Budějovice. Úprava se týká spojů č. 8203, 8205, 8235, 8237, 8202, 8232 a 8210. Bližší informace jsou zveřejněny v tomto odkaze: upravený jízdní řád na trati č. 220. Červenou barvou jsou označeny zrušené spoje, zelenou barvou jsou označeny náhradní autobusové spoje. Autobusové spoje odjíždějí z běžných zastávek a autobusových nádraží. Zastávky autobusových spojů jsou uvedeny zeleně ve sloupku "Ze stanice".
Důvodem změny dopravního konceptu je nedofinancování rozsahu železniční dopravy v rámci rozpočtu Jihočeského kraje a pokračující výstavba IV. tranzitního koridoru s rozsáhlou výlukovou činností.
Děkujeme za pochopení.
Aktuální jízdní řád na trati č. 220 platný od 3. února 2014
Zdroj: smluvní dopravci
Přidáno: 22. ledna 2014
Informace o tarifní výjimce na základě změny dopravního konceptu na trat č. 220
Zdroj: JIKORD, s. r. o.
Přidáno: 14. ledna 2014
Na základě projednání s dotčenými obcemi, které proběhlo 10. prosince 2013, došlo od 3. února 2014 ke změně dopravního konceptu, tedy i ke změně jízdních řádů na trati č. 220 Tábor – České Budějovice. Úprava se týkala 7 železničních spojů, konkrétně vlaků č. 8203, 8205, 8235, 8237, 8202, 8232 a 8210, které byly nahrazeny autobusovými spoji (nebyl nahrazen jen Os 8202 ve dnech pracovního klidu vzhledem k nízkému využití -průměrně cca 2 cestující). Náhradní autobusy odjíždějí z běžných zastávek a autobusových nádraží. Zároveň na jednání s dotčenými obcemi 10. prosince 2013 byla odsouhlasena dříve avizovaná změna dopravního konceptu v úseku Sudoměřice u Tábora – Tábor u vlaků Os 8239 a Os 8289, které jsou rovněž nahrazeny dopravou autobusovou. Tato změna se uskutečnila již od 15. prosince 2013. Na autobusové dopravě se podílejí dopravci COMETT plus a ČSAD JIHOTRANS (ten jen jedním párem spojů v úseku České Budějovice – Veselí n/L.)
Dle informace dopravce ČD a.s. činí roční úspora dotačních potřeb v úseku Sudoměřice u Tábora – České Budějovice cca 7 mil. Kč (bližší údaje budou známy po dodání výkazu nákladů a výnosů dle jednotlivých tratí na rok 2014). Náklady na dotaci autobusové dopravy činí v roce 2014 v úseku České Budějovice – Tábor 2 870 771 Kč, Tábor – Sudoměřice u Tábora 235 343 Kč, úspora tedy dosáhne cca 3,9 mil. Kč.
Na základě uskutečněných změn dopravního konceptu společnost JIKORD projednala s dopravcem a následně informovala cestující, že České dráhy jim umožní uplatnit právo z přepravní smlouvy u předem zakoupených časových jízdenek beze srážky. České dráhy dále umožní návratek poměrné části aktivní aplikace zaznamenané na IN kartě ČD. Opatření se týká cestujících, kteří využívají veřejnou dopravu v uvedených úsecích.
Jednou z hlavních výhod hraní v online kasinech, jako je NetBet, je to, že hráči mohou využívat mnohem širší nabídku her než v běžném fyzickém kasinu. NetBet nabízí hry od některých z největších a nejlepších poskytovatelů softwaru v oboru, včetně Microgaming, Playtech a IGT, takže si hráči mohou užít http://gbetcasino.loxblog.com/post/2 vše od klasických stolních her, jako je blackjack a ruleta, až po moderní video automaty se zajímavými bonusovými funkcemi.
Naším hlavním cílem je zajištění dopravní obslužnosti (DO) veřejnou dopravou
v souladu s legislativou EU, ČR a příslušnými rozhodnutími samosprávy kraje.
Jedním z cílů je příprava a postupné zavádění integrovaného dopravního systému kraje.
Při postupné realizaci také jeho organizace a řízení.
Jednou z priorit společnosti je i kontrolní činnost.
Věříme, že zde postupně naleznete veškeré informace, které budou mít souvislost s dopravní obslužností v našem kraji.