DOSAŽITELNOST SPOJUJE

Aktivity společnosti JIKORD jsou plánovány na období 1. 1. 2012 – 31. 12. 2013.
Program: Operační program Cíl Evropská územní spolupráce ČR – Rakousko 2007 - 2013
Termín realizace: 1. 9. 2011 – 31.12. 2013 (28 měsíců)
Způsobilé výdaje partnera projektu JIKORD: 67 365,-- EUR
Kofinancování projektu Jihočeským krajem: 6 737,-- EUR (10%)
Parneři projektu:

  • VOR (Verkehrsverbund Ost-Region) Wien
  • Kraj Vysočina,
  • JIKORD, s. r. o.


Hlavním cílem projektu je zajištění provozu přeshraniční autobusové linky Raabs – Slavonice – Dačice – Telč, provozované celoročně v pátek, sobotu, neděli a 
o rakouských státních svátcích v rozsahu 3 párů spojů denně od 11. 12. 2011. Provoz autobusů zajišťuje rakouský partner, solečnost JIKORD zajišťuje zpracování doprovodného konceptu - analýzy potenciálu území a stavu dopravy, motivační programy pro cestující a monitorování provozu linky. Dále zajišťuje publicitu projektu včetně dvoujazyčných internetových stránek projektu. Projekt je nastaven do konce roku 2013 s celkovými způsobilými výdaji 1 515 700,-- Kč, z nichž 85% bude na základě uzavřených smluv čerpáno ze zdrojů EU a 5% ze státního rozpočtu, z rozpočtu kraje bude vynaloženo 10% celkových způsobilých výdajů. Podrobné popisy projektů jsou uloženy v kanceláři společnosti. 

Součástí projektu je přeshraniční linka WA15 Raabs and der Thaya - Telč lnavazující linka Zwettl – Dobersberg je součástí dopravního konceptu Waldviertel.

 

Popis projektu
Projekt „Dosažitelnost spojuje" bezprostředně navazuje na výstupy „Studie rozvoje dopravy a dopravní infrastruktury Jihočeský kraj – Dolní Rakousko", která byla zpracována jako součást projektu „Meziregionální mobilita – Mobilita bez hranic", jehož partnerem je Jihočeská Silva Nortica. Jedním z výstupů studie je návrh na rozvoj přeshraniční veřejné dopravy mezi ČR a Dolním Rakouskem. Dalším podnětem jsou zkušenosti ze společné přeshraniční Dolnorakouské výstavy 2009 (provozu příležitostné autobusové linky Horn – Raabs/Th. – Telč). Během Dolnorakouské zemské výstavy v roce 2009 byla zavedena tato autobusová linka pro návštěvníky všech tří částí výstavy, která získala velmi pozitivní ohlas. S připravovaným synergickým projektem „Thayarunde" vzniká pro region klíčový turistický projekt v oblasti cykloturistiky a k tomu je zapotřebí zřízení doprovodných opatření, především právě zavedení veřejné dopravy.

Rakouská strana navrhla spojení Raabs/Th. – Slavonice – Telč zajišťované autobusovou dopravou především proto, že v předchozích letech ztroskotaly z ekonomických důvodů snahy o obnovení železničního přechodu Slavonice – Fratres, a tedy i možnosti železničního spojení v úseku Kostelec u Jihlavy – Schwarzenau, které požadovaly obce na obou stranách hranice. V projektu se předpokládá přeshraniční autobusová doprava vedená celoročně v rozsahu 3 párů spojů denně v pátek, sobotu, neděli a o svátcích. Nová linka by měla motivovat k návštěvě různých turistických a kulturních zařízení a pořádaných akcí podél její trasy. Napojení na železnici Franz-Josefs-Bahn od Vídně je zajištěno autobusovým spojem ze Schwarzenau do Raabsu.

Provoz autobusové linky vychází z požadavku kvalitnějšího přeshraničního propojení veřejné dopravy. Na základě zpracovaného konceptu a marketingových opatření bude zajištěna efektivita mobility, tvorba hodnot a také udržitelnost projektu. Koncept bude obsahovat doporučení realizace takových opatření, která budou mít pozitivní účinek pro rozvoj mobility. Z toho může těžit celé okolí podél autobusové linky.

V projektu budou vytvořeny předpoklady pro další provoz autobusové linky po prvních dvou letech dotovaných z evropských prostředků. Nová linka bude propagována za pomoci regionální publicity. Na základě kooperace s institucemi cestovního ruchu budou vytvořeny motivační programy a nabídky pro cestující, aby byla do budoucna zajištěna vytíženost dalšího provozu.


Aktivity partnerů projektu
Vedoucí partner projektu společnost VOR (Verkehrsverbund Ost-Region) se sídlem ve Vídni, která se zabývá dopravním plánováním a službami pro cestující v Dolním Rakousku (www.vor.at) bude v součinnosti se Spolkovou zemí Dolní Rakousko zajišťovat dotace provozu autobusové linky, a to v celé její trase, tedy i na území ČR. Zajistila také výběrové řízení na dopravce, který získal prostřednictvím příslušných ústředních orgánů státní správy v obou zemích mezinárodní licenci. Součástí aktivit vedoucího partnera je dále investiční výstavba 2-3 nových autobusových zastávek v Rakousku a publicita projektu ve vztahu k cílovým skupinám rakouských návštěvníků, zejména z Vídně. Zahájení provozu linky je aktuálně plánováno od prosince 2011.


Partner projektu Kraj Vysočina si klade za cíl zejména zpracovat studii železniční dopravní obslužnosti na trati Slavonice - Kostelec u Jihlavy (-Jihlava) variabilně s možností připravované revitalizace infrastruktury investorem SŽDC s.o. či bez realizace této investice.


Partner projektu za Jihočeský kraj společnost JIKORD s.r.o bude zajišťovat tyto činnosti:

1. doprovodné aktivity k provozu autobusové linky – koncept
Na základě analýzy potenciálu území a stavu dopravy stanoví dopad provozu autobusové linky na různé oblasti (regionální mobilita, cestovní ruch, ekonomika atd.). Poté bude zpracován návrh opatření (doporučení) pro další postup v rozvoji veřejné dopravy resp. cestovního ruchu v okolí autobusové linky,

2. vytvoření programů cestovního ruchu jako motivace pro cestující
Na základě konceptu bude navázána kooperace se zařízeními cestovního ruchu a v součinnosti s nimi bude vytvořena marketingová strategie, jejíž součástí budou opatření k motivaci cestujících (např. na základě jízdenky zlevněné vstupné do sjednaných zařízení cestovního ruchu a kultury, slevy v půjčovnách kol či sportovních potřeb atd.),

3. publicita
Provoz linky bude propagován dvojjazyčnými reklamními prostředky a na veřejných akcích. Zveřejněny budou také výsledky konceptu a motivační programy pro cestující. V rámci realizace projektu se uskuteční 2 workshopy (průběžný – seznámení s konceptem a motivačními opatřeními, závěrečný – zhodnocení výsledků a výstupů projektu),

4. hodnocení
Provoz autobusové linky bude průběžně hodnocen v několika aspektech: počet cestujících, jejich spokojenost, kvalita přepravy (např. přesnost).

PÁR VĚT O NÁS

I think that education is essntial part of our life. And it's important to get all materials and help, so I go here if I have some difficulties. It's good that I can askto write me an assignment and get excellent result. In any case, I have the possibility to get new knowledge.

Jaké jsou výhody hraní v online kasinu netbet?

Jednou z hlavních výhod hraní v online kasinech, jako je NetBet, je to, že hráči mohou využívat mnohem širší nabídku her než v běžném fyzickém kasinu. NetBet nabízí hry od některých z největších a nejlepších poskytovatelů softwaru v oboru, včetně Microgaming, Playtech a IGT, takže si hráči mohou užít http://gbetcasino.loxblog.com/post/2 vše od klasických stolních her, jako je blackjack a ruleta, až po moderní video automaty se zajímavými bonusovými funkcemi.

Naším hlavním cílem je zajištění dopravní obslužnosti (DO) veřejnou dopravou v souladu s legislativou EU,

ČR a příslušnými rozhodnutími samosprávy kraje. Jedním z cílů je příprava a postupné zavádění

integrovaného dopravního systému kraje a jeho organizace a řízení.